Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 5 maj 2015

Lurad!

Av Aamor & Tina - 5 maj 2015 17:34

I morse när vi skulle ge oss iväg, jag hade fått kopplet på mig och matte skulle knäppa jackan, tittade matte på mobilen och sen tog hon av sig igen och inte bara jackan utan alla, nästan kläderna.
Jag tänkte nu ska vi krypa ner i sängen igen men tyvärr inte. Jag blev lite lurad där för matte bytte om till andra kläder istället.
Hon förklarade att hon fått reda på att hon skulle vara på ett ställe idag men så hade det tydligen krisar till sig så hon skulle vara på 4H istället och då fick hon ju ha andra arbetskläder än de hon hade på sig.
Kändes lite snopet för mig som fick upp hoppet på en dag hemma men men.........

Jag har haft det bra hos syrran. Vi blev blöta när vi var ute med mattefar för det har regnat till och från hela dagen.
Matte fick mat hos matteföräldrarna idag, kålpudding så hon sa mums, jag sov lite istället för att smaka, hihi!

Vi fick vänta med att gå hem för det började regna ordentligt men efter en stund slutade det igen och då passade vi på.
Nu slappar matte i soffan och jag i min säng nedanför henne.
Jag vill nog äta senare för igår åt jag vid 21.

Ingen nytagen bild men det ser ungefär ut så nu, hihi!

 
 
Amanda å matte Julia

Amanda å matte Julia

5 maj 2015 18:11

Tråkigt att du kände dig lurad, men det är ju en helt vnlig tisdag, så...
Hur kan matte låta bli att klia dig på gosmagen när du ligger sådär???
Jag skulle INTE kunna låta bli ;-)

Kram å puss på magen

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

5 maj 2015 18:21

Hon har svårt att låta bli men samtidigt vet hon att jag går om hon pillar för mycket, är lite "känslig" ibland, hihi!

 
Dui och Deco

Dui och Deco

5 maj 2015 18:54

Förstår att du blev lite besviken men du har det ju så bra hos matteföräldrarna! Nosbuffar

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

5 maj 2015 19:03

Visst har jag det bra där men hemma är ändå bäst.

 
Laika

Laika

5 maj 2015 20:00

Men Aamor, äta så sent till middag. Huh vad jag hade hungrat. Vid nio vill jag ha mitt kvällssnacks, hihi.
Tänk att du blev lite lurad på morgonen, men det är skönt att du har det så bra hos syrran att det ändå inte blir en besvikelse :D
Nospussar

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

5 maj 2015 20:10

Mat är ju inte nått högprioriterat för mig så därför äter jag bara när jag är hungrig och det är jag inte så ofta, en gång om dagen.
Tänk så lurad jag blev, bara tanken gör mig deppig nu, hihi!

 
Elvis

Elvis

6 maj 2015 19:17

Ohh vilken gosig mage passar på att klia dig lite.
Kram o nosgos

http://elvisthecat.blogg.se

Aamor & Tina

6 maj 2015 19:29

Du som är katt får gärna klia lite ;-)

 
Simba och Tasse

Simba och Tasse

7 maj 2015 10:31

Förstår att du blev snopen när matte bara bytte jobbkläder. Nåjam, det blev ju en fin dag ändå, även om du missade kålpuddingen :-)
Det är så roligt med all din päls, ibland kan vi inte se var ditt ansikte är på bilderna :D <3
Tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

7 maj 2015 17:01

Hihi nä jag gömmer mig ibland!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards