Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 27 maj 2015

Av Aamor & Tina - 27 maj 2015 18:30

Igårkväll fick jag visa matte var hennes säng fanns för jag trodde inte att hon hittade dit, hihi!
Vi hade varit ute och sen tyckte jag att det var sängdags men matte tyckte inte det så jag gick in i sovrummet hoppade upp i sängen och la mig på hennes kudde med huvudet och sen kallade jag på henne.
Då hon kom sa hon "är du kelsjuk mitt lilla gryn?" och så la hon sig sidan om mig men då hoppade jag ner och la mig i min egen säng med en nöjd suck, äntligen fick jag matte i säng.
Nu blev det så att hon gick upp igen för hon hade tydligen inte gjort allt hon skulle innan det var sovdags men jag fick ju henne att hitta sängen, hihi!

Idag har jag mest tagit det lugnt, vilat mig och myst. Blev lite irriterad på mattefar för han tyckte att vi skulle gå ut men det ville inte jag.
Matte var och handlade till oss innan hon hämtade mig och sen gick vi hem. Hände inget kul där ute så vi gick in efter ett tag.
Matte har ätit mat men jag intog en säng när min serverades, hihi!
Vaknade dock för ett tag sen när det ringde på dörren. Det var mattes kompis pappa som lämnade en inbjudan till matte från kompisen vars dotter tar studenten snart. Klart matte ska dit för de har varit vänner sen de var 5 år.

Nu tänker jag sova en stund till, äter kanske senare.

Gammal bild men denna säng är så skön!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards