Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 29 maj 2015

Av Aamor & Tina - 29 maj 2015 20:46

Jag har precis kommit hem, vad liknar det att matte hämtar mig så sent!
Det är ju fredag och då ska vi komma hem i vanlig tid.
Matte sa att hon hade jobbat först som vanligt och varit hemma några timmar för att sen jobba några timmar till????????
Fast hon hade rastat dammsugaren och tvättat en maskin tvätt under tiden hon var hemma så jag slapp ju lyssna på det.
Sen gav hon sig iväg för att sätta upp ett marknadsstånd för det är vårmarknad i stan och hennes jobb ska sälja saker som de gör där. Som tur är ska inte matte jobba mer i helgen.

Jag åt direkt när vi kom hem i alla fall så matte blev nöjd, hihi!
Haft det bra hos syrran och idag har jag varit som vanligt.
Vi har varit ute en del för det har varit fint väder.

Då matte hämtade mig blev jag superglad och ville hem så fort vi hälsat ordentlig. Det blev bilen hem och bara det gör ju en liten Aamor glad.
Nu ska vi nog slöa och kela resten av kvällen.

Ska jag ta tuggbenet eller?

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards