Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 30 november 2009

Av Aamor & Tina - 30 november 2009 22:25

Jag har lekt lite med mina leksaker, gett dom till matte för att sen ta dom igen.

Velat att hon ska pipa mig på nosen, det älskar jag! Matte trycker ihop pipleksaken och sen sätter hon själva pipen mot min nos så det blir lite pip och lite baksug, det är riktigt skoj!

Har så klart även sovit, måste hålla mattes fötter varma.


Vid min sista runda för natten mötte jag först min kompis Fanny och vi lekte lite, hon stelbant och hackigt och jag for runt runt i en farlig vänster.   

När jag sen var på väg in efter att ha vattnat några stolpar kom Misen gående och vi kelade ett par gånger.

Säger bara Wow, vilken kväll det blev!   


Nu ska vi koja.


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 30 november 2009 18:16

Första dagen denna vecka har nu snart tagit slut, ja ja, kvällen är kvar men ändå!

Har varit hos Affi och vi har haft kul men vi får än så länge vara under sträng uppsikt. Åh, vad jag saknar att vi jagar varandra!

Jag var ute i hallen ett tag och Affi i köket, då med kompostgaller mellan oss, jag försökte locka med henne och hon ville men kom ju inte ut så jag valde att få komma tillbaka in i köket igen.


När matte kom blir jag helknas eftersom jag inte får möta henne i dörren nu, hoppar och sprätter mot gallert så hon får plocka upp mig och kela lite.

Affi ska minsann också upp till min matte och varje gång så tittar hon ner på mig som om hon tänker "haha, jag är hos din matte!".

När jag kelar med hennes husse kommer hon som ett skott och tränger sig mellan den lilla loppan!


Nu är vi hemma så jag har matte helt för mig själv så det kan inte bli bättre!



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards