Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Aamor & Tina - 9 november 2009 20:53

Har nu gjort min sista runda för dagen och det är fortfarande regnigt och surt ute!

Ville inte riktigt gå mer än till första bästa stolpe men matte stod på sig att vi skulle i alla fall gå en liten bit. Tur var det för jag behövde även nr. 2.

Tyvärr satte jag mig så det blåste rakt i häcken och nr. 2 fastnade lite så matte fick tvätta mig när vi kom hem, så nu är inte fötterna blötast.


Vi ska kolla TV lite och kanske tugga på tuggben, jag i alla fall och sen ska vi sova.


Matte tålde nog inte av att vara ute på galej i helgen för hon börjar bli förkyld igen.


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 9 november 2009 18:14

Precis hemkommen från Affi och har nu intagit min ena säng.

Regnet öser ner och som tur var hade matte vår bil hos matteföräldrarna så vi körde hem, den kan ju inte stå där när vi har garage.


Mattefar och hans bror har varit och hämtat husvagnen och satt in den för vinterförvaring idag så vi har rått om mattemor själv. Vi har varit så otroligt snälla och lugna idag så vi kanske ska busa till det lite imorgon så de inte tror att vi är färdig med vårt bus.

Det enda som vi gjort är att vi har velat upp i fönsterkarmen och ska en av oss så ska den andre med så klart, vi är ju tvillingar (fyrlingar egentligen men de andra känner vi ju inte).


  

Det har regnat sen middagstid här, stänkte lite innan men det märktes knappt. Det är trist och det tar emot att gå ut, mest hos matte för jag blir så blöt trots regncape.


Matte hade varit inne på vår djuraffär, Morrhoppan och handlat lite, tuggben, gottis och en hängare i metall som där står "Min Hund" på och där är en krok och den sätts på väggen. Jättefin är den och nu har jag mina saker där, koppel, reflexväst, handduk mm. Matte har gått och tittat ett tag på den men nu slog hon till.


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards