Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Aamor & Tina - 13 maj 2010 21:52

Vilken dag jag haft! Jag har nästan bara slappat hela dagen, piggnade till lite nu ikväll och busade med matte.

  

Har vänt på dagsrytmen, annars busar jag på dagen och sover på kvällen.

Behövde nog vila idag efter bus med mina småbröder igår.


Jag ville inte ha av mattes flundra så jag valde att äta mitt torrfoder istället.

Har precis tjatat på matte om att få gå ut men hon vet att det är bara för att kolla in om katterna var ute. Vi gick ut och tog en kort runda men jag såg inga katter.

Igårkväll busade jag med Ollie, han följde med mig på min lilla runda så jag hade svårt att göra vad jag skulle men matte tjatade så hemskt på mig så jag var tvungen.


Nu ska jag slappa lite till.


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 13 maj 2010 13:16

Jag vaknade vid 07.15 och matte gick upp strax efter och då somnade jag igen.

En timme senare gick vi ut på morgonrundan. Det var blött i gräset men det regnade i alla fall inte.

Jag hörde två konstiga läten, det ena lät "koko-koko" och den andra går inte att beskriva. Tittade på matte för att få reda på vad det var och när hon sa att det första var Göken och det andra var Näktergalen så gick jag vidare.

Matte brukar säga till mig vad saker är som jag undrar över och även om jag inte vet vad det är fast hon säger det så nöjer jag mig med det!


Matte satte på en film på förmiddagen så den har hon sett men det bästa var att hon låg på golvet hos mig så jag kröp riktigt nära och matte höll om mig, mysigt!

Var ute på en runda nu för en liten stund sen men jag mötte inte en enda hund eller katt, lite trist men så är det ibland.

Åt lite av min mat nu men åt inte allt för jag såg att matte tog fram flundra så jag ska nog tigga till mig lite sån sen.

Nu ska jag vila igen!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards