Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 12 juni 2012

Bil!

Av Aamor & Tina - 12 juni 2012 17:58

Jag fick åka bil i morse till syrranför matte skulle lämna in bilen på verkstaden, lite småsaker sm skulle fixas till och det hade jag inget emot alls!

Verkstaden ligger en liten bit utanför stan så mattes kollega hämtade upp matte där för hon kör ändå förbi men det var snällt och sen släppte hon av henne där på eftermiddagen.


Jag och syrran har varit ute mest hela dagen för det har varit varmt och gott trots att det mulnat på lite då och då.

Jag trodde matte kom en gång, det var dags, så jag flög på syrran och ville busa för att visa hur glad jag blev men hon satt bara som ett ? och fatta ingenting, hihi. Tyvärr var det inte matte som kom så vi la oss igen.

När matte väl kom blev jag så glad, hon fick en pipis av mig och när hon la sig ner på golvet så kröp jag in under hennes tunika, mysigt!


Träffade på Ollie utanför vårt men han sprang iväg när jag ville leka. Istället kom det två små tvåbenta och kelade med mig.

Har nu lagt mig en stund för att vila och matte pysslar med sitt, alltså skriver till mig, hihi!

Gammal bild på mig och Ollie! 


 
 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

12 juni 2012 19:25

Så snäll din matte är som lägger sig på golvet en stund då hon hämtar dig. Kul att få åka brummis en vanlig tisdag ;-)

=^.^=

Kram och puss på nosen

http://thhp://hjuliahullerombuller.blosgspot.se

Aamor & Tina

12 juni 2012 19:33

Vi hälsar nästan alltid så för annars får jag bara säga välkommen hem till hennes fötter och smalben, hihi!
Helt okej med bil en vanlig dag!

 
Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

12 juni 2012 21:01

Jamars kul vatt du fick åka brummis, det gillar inte jag/Tarzan. Tycker det låter så konstigt hela tiden, men som jamars tur är, så blir det inte så ofta, mjau

Tass Tass

http://katternasblogg.blogg.se

Aamor & Tina

12 juni 2012 21:08

Det var både tur och kul. Mattes fd katt gillade att åka bil först men när hon blev 5 år ca ville hon inte längre!

 
Laika

Laika

12 juni 2012 21:58

Oj en sån närgången liten Ollie du brukar träffa på :) Snällt av dig att ge matte en pipis när hon kom till dig.

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

12 juni 2012 22:00

Jo "mina katter" kan vara riktigt närgångna när de vill gosa!
Matte får nästan alltid nått av mig!

 
Felix

Felix

13 juni 2012 11:53

Va mysiga kattkompisar du har, som kommer och kelar med dig, här får man vara glad om man kan kela med tvåbeningar, kanske det skulle gå att kela med Kurrisarna för det har vi tre stycken här, hihi.

Russelpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

Aamor & Tina

13 juni 2012 18:42

Du får lära känna kurrisarna sakta så de inte blir rädda för dig!

 
Gunilla och Frasse

Gunilla och Frasse

13 juni 2012 13:01

Visst är det mysigt att kela, härligt att matte också var på det humöret :-)Förstår att alla vill kela med dig, även minitvåbeningar, du är ju så himla söt! :-)
Hälsa Ollie att han inte ska tassa iväg så fort nästa gång!
Kramar och tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

13 juni 2012 18:41

Tyvärr har inte katterna alltid tid att snacka med mig, de kan vara så upptagna, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards