Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Aamor & Tina - 19 juni 2012 20:56

Snacka om att jag och syrran hade tur idag!

Vi skulle få våra klor klippta men när vi kom dit var ingen av kloklippar-damerna där så vi slapp undan, puh vad skönt!

I och för sig kommer vi att få åka ner där en annan dag men det gör inget.

Istället åkte vi till mattes mormor och marfars grav och planterade nya blommor, mattefar planterade och matte bar vatten!


Matte och jag gick hem efteråt och vi satt ute en stund, Peggy kom och gick bara förbi men när Ollie kom så stannade han en liten stund, alltid nått!

Inne hamnade jag på trimbordetförjag hade kliat ner halva tofsen, hihi! När matte var klar så fick jag en puss i pannan och så sa hon att jag var söt som socker, hihi, hon är lite knasig!

 

Gammal bild!

  

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards