Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 25 juni 2012

Regn!

Av Aamor & Tina - 25 juni 2012 18:08

Det har inte varit mycket bättre väder idag, visseligen har det inte regnat konstant men det har kommit väldigt ofta, hihi!

Matte tyckte att vädret såg så trist ut i morse, örka moln på himlen och det blåste mycket så hon tog bilen och inte mig emot, hihi!

Peggy kom som ett skott när vi öppnade garaget, snabb hälsning på mig och sen sprang hon in bakom några andra bilar, matte sa till henne att hon fick komma ut direkt annars fick hon stanna till någon annan öppnade sin port.

När vi kört ut kom hon traskande efter så idag gjorde hon som hon skulle, hihi!


Syrran blev glad när hon såg mig men hon skulle nosa igenom hela mig, säkert för att jag var nybadad, hopplöst för hon vill att jag ska stå still och det är svårt när jag ville in och hälsa på matteföräldrarna.

Har inte hänt så mycket under dagen, jo jag fredade mattefar och Affi från en stor hund som jag inte gillar och vars husse är helknäpp. hihi!

Jag blir jättestark och berdbent som en Engelsk Bulldogg, hihi!


Matte skulle jobba länge men hon kompade 1 timme och sen passade hon på att handla lite så hon var och hämtade mig 1/2 timme innan hon skulle, det gillar jag!

Nu har vi varit hemma ett tag, matte säger att jag ska äta och jag tycker att hon kan ge mig godis så jag kan äta men tydligen gäller inte godis som mat och matte säger att jag borde lärt mig det nu, hihi!

Jag vet det men envis som jagär måste jag ju prova ofta, hihi!

 

En av de andra bilderna matte tog på mig igår!

 
 
Rebellen

Rebellen

25 juni 2012 18:41

Här har det också regnat, det vill inte riktigt lämna oss.. Det har regnat sen England åkte ur fotbolls EM, vilket de gjorde igår kväll.. Vi skyller på att han däruppe inte ville att de skulle göra det och därför är väldigt frikostig med det hära som kallas regn.. Det har regnat i ett.. Vattnet borde väl ta slut också? Det tycker i alla fall jag *fniss* men icke då..

Finis, att vara envis är något riktigt positivt! Och jag tror nog du kan lära om din matte så hon inser att godis också tillhör den viktiga matkategorin ;), hälsa från mig bara *stötta*

Nosgos och Kärlek <3

http://skyggisfamiljen.blogspot.com

Aamor & Tina

25 juni 2012 19:43

Ska göra vad jag kan men matte säger att jag får en smakbit så jag kommer igång och tugga sen ska maten ätas och till sist godis, idéer alltså!

 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

25 juni 2012 18:43

Hos oss har det regnat heeela dan, urtrist.
Du är jättesöt på den här bilden också :)

=^.^=

Kram å puss på nosen!

http://thhp://hjuliahullerombuller.blosgspot.se

Aamor & Tina

25 juni 2012 19:41

Så trist med regnandet!

 
Frasse

Frasse

25 juni 2012 18:45

Mjau, du är så fin efter ditt bad så jag förstår att matte vill visa ett foto till av dig :-) Nästan så man får lust att testa att bada bara för att se om man blir lika fin som du, hihi... Nej, matte, jag bara skojade, du vet att jag aldrig i livet kommer att doppa mig! :-)
Härligt att matte kom hem tidigt, då blir det lite bonusmystid :-)
Visst är det tjatigt med regnandet! Och visst borde godis räknas som mat! :-)
Tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

25 juni 2012 19:41

Godis borde vara mat, ja!
Prova att bada vet jag, hihi!

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

25 juni 2012 20:24

En massa blött har trillat ner här också idag och det håller minsann på ännu :(
Matte är jamarns glad över att hon inte har sömester nu :)
SÅ sööt du är på bilden , Aamor <3

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

25 juni 2012 20:32

Samma sak säger matte, hon jobbar 3 veckor till!

 
Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

25 juni 2012 21:27

Jamars här regnardet oxå, suckajm. Trodde det skulle vara sommar? Vet inte vart den däringa gula bollen där uppe tog vägen, mjau Den försvinner ibland.
Konstigt.

Tass tass

http://katternasblogg.blogg.se

Aamor & Tina

25 juni 2012 22:07

Vi får fråga snällt om den kan komma tillbaka!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards