Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Aamor & Tina - 12 oktober 2012 18:57

Äntligen är det fredag, kan det bli bättre!

Det var frost även i morse och kallare än igår, i alla fall 0.5 grader kallare.

Jag såg en av mina kompisar när vi gick iväg men han och hans husse skulle gå åt ett annat håll så jag fick inte hälsat på honom.


Syrran och jag har haft lugn dag med en hel del kel och vila.

Matte körde mattefar till affären innan hon kom in till mig men hon ska inte tro att hon kan smyga in med vår bil för den gnäller när hon bromsar och det ljudet känner jag igen.

Matte och jag körde hem sen och matte hade en del att bära, en kasse mat och en säck mat till mig på 4 kg och så påstod hon att jag inte ville gå!

Är det så konstigt när man blir utsatt för detta! (bilden är lite suddig men det syns ändå)

 

Detta är en härlig sak att utsättas för, hihi!

Peggy kom och var så in i nordens kelig att hon knappt visste hur hon skulle kunna kela mest med mig - underbart!

Matte tror att hon var så kelig för att hon såg matsäcken matte bar på! Matte är lite knasig för det var ju inte matte hon kelade med utan med mig!


Inne fick jag en ny tofs och blev av med några tovor på benen som matte tvunget ville ha och jag själv ville behålla dom men jag fick ge mig, hihi!

Har ätit min mat men inte helt frivilligt idag utan matte fick sitta brevid mig och säga "ät din mat Aamor och var en duktig gosse". När hon sagt det tillräckligt många gånger tröttnade jag och åt för att få tyst på henne, hihi!


Trvlig helg alla mina vänner!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards