Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Aamor & Tina - 18 oktober 2012 18:52

Jag ägnade större delen av kvällen igår till att sova, mat ville jag inte ens ha, vaknade bara till när vi skulle ut sista gången.

Låg hos matte en stund i sängen, har lärt mig gå nerför trappan men upp är lite läskigt än.

Matte höll på att somna och så sätter hon sig upp med ett ryck och säger "Aamor, när skulle din försäkring vara betald?", hur ska jag kunna veta det när det är matte som har hand om vår ekonomi. Strunt samma sa hon jag kollar i morgon!

Så det första hon gjorde var att kolla i morse och det var lugn för den skulle inte vara betald förrän 1/11.


När jag kom till matteföräldrarna så ville jag upp på stolen direkt så mattefar lyfte upp mig, matte fick ge mig en slängpuss istället för en riktig men det gick nästan lika bra.

Lugnt förutom när vi satt i fönstret och tittade och det kom en hund gåendes precis utanför vårt staket, oerhörd fräckhet att gå där sådär utan att fråga oss. Den fick sig en blåsning av oss och vi fick en av mattefar som inte uppskattar alls att vi skyddar huset, hihi! Nu stuntar vi i att han säger till oss för vi gör likadant nästa gång   


Nu har vi varit hemma en gos stund, matte har plockat lite här hemma och kammat mig.

Jag försökte be om lite godis istället för att äta min mat men matte sa att jag fick äta först och att det inte blev något godis förrän jag ätit och så gick hon.

Efter några protestsuckar och blickar på matte som inte såg mig gick jag fram och åt min mat.

 

Bild från juni i år!



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards