Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Aamor & Tina - 15 oktober 2012 18:30

Matte blev av med mig igår när vi varit ute, hon trodde jag lagt mig i en av mina sängar i TV rummet men när hon tittade in såg hon inte mig, hihi.

Först när hon kom in och skulle sätta sig i soffan fick hon syn på mig, jag hade tagit hennes plats och bäddat på de två kuddarna matte köpte i Ullared, filten köpte hon förra gången och ni matchar det och jag ingår i detta set, hihi!

 


Ve och fasa, det är måndag igen och matte ska jobba igen, hon har inget emot det men jag vill ju ha henne hemma mer!

Fick åka bil till syrran och tur var det för det regnade och det har det fortsatt med hela dagen.

Syrran och jag passade på att sova hela förmiddagen för vem vill ut när det ösregnar!


Matte slutade tidigt och vi gick hem och inne började matte fixa med min trappa.

Hon målade den först och jag ville hjälpa till men det var inte så populärt så nån vidare hjälpreda blev jag inte men jag tog på mig rollen som arbetsledare och ifrån sängen sa jag till henne vad hon skulle göra, hihi!

Slutresultatet blev inte perfekt men man tager vad man haver sa matte och klippte itu en gammal matta som låg i garderoben till ingen nytta!

 

Ser ni så fint jag bäddat i mattes säng? Matte tyckte att den såg bättre ut innan men där tycker vi olika, hihi!

Vi får väl se ikväll om jag kan tänkas utnyttja den eller om jag kan få matte att lyfta mig upp och ner istället, hihi!


Nu ska vi nog snart äta, matte har ju inte haft tid till det och jag, ja jag ska ju trugas!






Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards