Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Aamor & Tina - 9 oktober 2012 18:06

I går kväll när matte gått och lagt sig och släckt lampan så började jag prata, matte tände igen och frågade vad jag ville men jag bara satt och pratade lite tyst.

När jag inte slutade frågade hon om jag ville ut men det var det inte, inte upp i sängen heller utan jag fortsatte och då kallade matte mig "pibed" (skånska för  pipig)!

Jag la mig en stund men fortsatte prata så till sist sa matte till mig att vi skulle gå ut oavsett och då hängde jag med, inte för att jag var nödig men jag kunde ju gå och nosa lite här och där och släppa nån liten droppe här och där.

Inne igen la sig matte och nu upplyste hon mig om att klockan var 23.15 och att hon skulle jobba i morgon - struntar väl jag i, hihi!

Fortsatte prata men då blev hon nog en aningens aningens irriterad på mig så jag gick in i TV rummet och la mig för jag orkade inte höra på hennes pipande, hihi!

15 minuter senare tände matte lampan snabbt och då låg jag i min säng och sen somnade jag.

Matte var rätt trött i morse.


Tagit det lugnt hos syrran, behöver ju sova eftersom det inte blev så mycket igår kväll, hihi!

Matte var lite sen för hon skulle shoppa lite men hon var hos mig innan 16 så jag märkte inte så mycket av det.

Stannade ute en stund när vi kom hem för lille Simba var ute och busade med löv som blåste omkring, kul att tatta på men så började matte frysa och då skulle vi tvunget gå in - hon kan själv vara rätt så "pibed", hihi!


Riktigt höstväder idag, blåst, regn och löv som faller överallt - inget kul väder med andra ord, löven kan ju vara rätt så roliga men inte det andra!

Nu ska jag inta min ena säng!

 

Gammal bild!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards