Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Aamor & Tina - 19 oktober 2012 17:43

I går kväll lekte jag lite med min gamle kompis Smokie, en Chihuahua som bodde granne med oss när jag var liten, han var hos sin "kusin" som skulle passa honom i 2 dagar, alltid kul att se honom.


Så trött i morse att jag knappt orkade stiga upp så jag låg till matte sa att vi skulle gå iväg.

Självklart fortsatte jag att sova hos matteföräldrarna, låt på stolen och sen tittade jag ut genom fönstret rätt så länge, kul att se alla skolbarn gå förbi!

Tyvärr trodde jag att rätt många hade hund med sig så jag fick gå ner efter en stund, behöver nog glasögon, hihi!

Äntligen är det fredag och jag och matte ska vara lediga i två hela dagar och bara ta det lugnt - jag i alla fall, hihi!

Matte fick mat hos matteföräldrarna men jag ville inte ha något just då.

Fick åka bil hem och jag kollade noga i garaget så inte Peggy var där men hon låg nog hemma och vilade.

Vi satte oss ute en liten stund för vi hörde hur det plingade inne bland buskarna och det är runt katternas hals det plingar.

Både Simba och Basti var ute och de kom nästan fram och nosade på mig och sen fick de springfnatt, såg roligt ut.

Min kompis Rex kom förbi och vi hälsade på varandra men sen tittade vi bara på katterna.


Jag har fått mat och jag var nog lite hungrig för jag var inte fullt så envis sa matte med att ha godis först, hon kan ju tro vad hon vill men ibland orkar man inte stångas mot den envisa matten, hihi!


Trevlig helg!

 

Gammal bild!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards