Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 8 augusti 2014

Av Aamor & Tina - 8 augusti 2014 18:20

Matte sa till mig i morse att idag var det sista dagen på vår semester - ahhhhh NÄÄÄÄÄÄ! Vill ha mer, det vill jag faktiskt men då sa matte att vi är ju lediga lördag och söndag också - jaha och det ska hjälpa mig eller!

Okej nu kanske hon kan ta semester en annan vecka istället eftersom hon tog "bara" 4 veckor i år, har tagit 5 de andra åren, de flesta i alla fall.

Jag får väl stå ut med att vara skild från matte om dagarna nu igen!


Vi gick en lång runda i morse men vi pausade först en god stund vid idrottshallen. Hemma igen sa jag till matte att jag ville ha nått och hon frågade vad men det var inte godis eller mat och eftersom matte ibland är lite trög eller spelar trög i alla fall fick jag visa henne.

Satte mig framför kylskåpet och tittade på det och då frågad matte om jag ville ha nått därinne - JA!

Hon öppnade dörren och visade mig leverpastejen men inte den utan jag tittade på dörren istället och då frågade hon om jag ville ha mjölk -JA och så snurrade jag runt för äntligen fattade hon!

Det är så gott med mjölk men det ska vara den laktosfria, jag har fått smak på mjölk riktigt nu och jag har velat ha det rätt många kvällar efter jag ätit min mat. Inte idag för jag hade ju druckit den innan, hihi!


Fick åka bil sen för vi skulle till matteföräldrarna, de bjöd på kräftor idag och jag tror det var för att fira att jag snart ska komma till dom varje dag igen, hihi!

Jag och syrran nosade på de röda sakerna men de tvåbenta kunde gott äta det själv, jag gick och la mig istället!

 

Syrrans min säng är skön!

Innan vi körde hem igen var jag och syrran ute en sväng, syrran kutade ner på gräset och pinkade men jag tyckte det var onödigt att gå ner från trädäcket när där finns träd att pinka mot, hihi! Okej de stod i krukor och kanske istället kallas blommor men vad är skillnaden? Matte skrattade åt mig och mattefar kallade mig latmask, hihi!


Hemma åt jag min mat och nu ska vi slappa och bara vara. Trevlig fredag på er alla!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards