Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 6 september 2014

6!

Av Aamor & Tina - 6 september 2014 18:50

Jag väckte matte i morse men då var klockan nästan 9 så det gjorde inget sa hon. Jag behövde gå ut och det var bråttom, jag var nämligen tvungen att kolla om där var någon katt ute, hihi!
Jag får väl göra lite som jag vill denna dagen när jag fyller år, hela 6 år blir jag!
Vi gick en lång runda, jag träffade på en kompis och vi hälsade men jag var mest intresserad av Neos minimatte, hon fick en puss.
Hemma igen fick jag presenter, en pipleksak av matte och ett paket torkad kycklingfilé av syrran och matteföräldrarna.

Efter en lugn frukost för matte och jag passade på att vila lite gick vi till syrran, hon skulle följa med oss hem för hon skulle bada idag och matte tyckte det var lättare här hemma.
Fast innan vi gick hem var matte och förtidsröstade så hon fick det gjort.
Syrran var väl inte riktigt nöjd med upplägget att bada men hon fixade det bra, gissar att jag åker på det i morgon för matte har inte plockat bort badkaret än.
Gick hem med syrran sen så nu har vi vandrat den vägen några gånger idag så nu får det vara nog, hihi!

Hemma så träffade jag på några av mina små tvåbenta kompisar och mamman och den ena tjejens bror som sitter i rullstol. Hälsade på tjejerna men sen ville jag upp till killen så efter att matte frågat om det var okej lyfte hon upp mig och han fick en puss av mig, han tittade sen efter mig var jag blev av - kul att kunna glädja någon så. Mamman är så imponerad av mig att jag inte är rädd för konstiga ljud och stora rullstolar.

Nu ska vi bara ta det lugnt resten av kvällen, ska nog snart äta och sen ska vigörs så lite som möjligt, finns nog någon bok på mattes agenda eller några men hon får ta en i taget, hihi!

Min present, syrran fick en som var lila där min är grön.

 
 
Amanda och matte Julia

Amanda och matte Julia

6 september 2014 19:30

GRATTIS världes bästaste Aamor!!! Din nya piiipis är jättesöt, nästan lika söt som du!
Så roligt att läsa att du inte är rädd för rullstolar. Då skulle du nog inte bli det för min heller ;-)
Skönt för syrran att komma på Spa till er! Fast hon kanske inte tyckte att det var den bästa idén på en lördag...
Ha en jättemysig födelsedagskväll!

Kram å puss på söta nosen

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

6 september 2014 19:39

Nä jag hade absolut inte blivit rädd för din stol!
Tacka tackar!
Syrran hade nog tänkt sig nått bättre än att bli badad och friserad på sin födelsedag, hihi!

 
Melody!

Melody!

6 september 2014 20:21

Hurra hurra för världens finaste Aamor!
Stort Grattis på din födelsedag!
Massa pussar från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.se

Aamor & Tina

6 september 2014 20:27

Tack så mycket!

 
Laika

Laika

6 september 2014 21:03

Jag visste att det var en speciell dag idag, jag kände det på mig när jag vaknade. Hurra, Hurra, Hurra för sötaste Aamor på din dag :D Grattis!
Massor med nospussar!

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

6 september 2014 21:11

Tack så mycket!

 
Bella, shih tzu

Bella, shih tzu

7 september 2014 13:24

Hipp hurra på Aamor och syrrans födelsedag! En dag för sent men lika välment ;)

Födelsedagshälsningar från
BELLA med matte

http://Bellas dogblogg

Aamor & Tina

7 september 2014 16:47

Det kvittar när man får grattisar, kul alltid!

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

7 september 2014 22:40

KURRA KURRA KURAR på din 6-års dag Aamor !
Vilken söt anka du fick i födelsedags present :)

Tassklappar o Nosbuffar

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

7 september 2014 23:00

Den ankan är bra att ha som huvudkudde också, gäller bara att man ligger still för annars kvackar den i mina öron, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards