Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Aamor & Tina - 9 februari 2011 17:57

I går kväll när matte kröp ner i sängen och la sig så hann hon inte mer än lägga sig ner förrän hon for upp och hojtade AJ!

Ops, jag hade visst glömt att berätta att jag gömt 3 frolic under täcket!

Äh, hon får väl se sig för!


Det blev ingen bilåkning till syrran idag för matte skulle cykla till jobbet men det gick lika bra för det.

Vi har lekt en hel del. Jag hoppade på syrran när hon låg och sov för jag ville leka och som tur är hon inte så svårövertalad till lek utan nappade direkt!

Som tur är har det slutat blåsa så där mycket.

Matte berättade att hon såg ca 20 träd som trillat i skogen och det på en liten bit för de kunde inte gå hela rundan för det låg stora granar mitt på gången.

Två träd hade trillat intill polishuset.


Matte kom tidigt och hämtade mig för hon hade inga ärenden idag, skönt och sen gick vi hem rätt fort.

Det bästa var att Peggy kom när vi var hemmavid. Hon kelade med mig och sen kom det två katter till och tittade på.

Mötte även granntjejen Tina och när katterna var borta kunde jag hälsa på henne, hon fick några Aamor-pussar för de gillar jag att dela ut!

Matte sa att hon skulle fixa min tofs och jag stack iväg, hoppade upp i soffan men då

Nu ska jag och matte slappa resten av kvällen och bara mysa!

  

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards