Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Aamor & Tina - 6 februari 2011 19:26

Sov minsann nästan till 8.30 idag, så skönt.

Blev en långrunda på morgonen och sen gick vi bort till syrran och fick en förmiddags fika.

Senare tog matte med oss två på en runda och jag fick syn på ett konstverk som jag passerat många gånger men inte sett innan. Nu blev jag nyfiken och var tvungen att kolla!

  

Jag ville så gärna nosa på den där saken som stod i vattnet men jag nådde inte, försökte sträcka mig så långt det gick men det saknades ändå ca 10 cm.

Affi försökte hjälpa mig men den hjälpen ville jag inte ha för hon hade nog tänkt knuffa i mig!

Till sist lyfte matte upp mig så jag fick nosat, luktade inget särskilt!

Jag hade ju kunnat trampa ner i vattnet men det ville jag inte. 

Jag har även snackat med kompisar, jag mötte Yatzy och Kenzo, 2 Whippet.


När vi kom hem så bar matte in mitt badkar i badrummet och jag tog skydd under sängen och där stannade jag i 1 timme. Tröttnade då och gick till matte som satt och kollade på TV.

I och med att jag tog mig ut så var det ju kört för mig och jag hamnade i badet.

Blev inga nya bilder men jag visar de gamla för det är samma sak!

        

Om jag får säga det själv så blev jag så tjusig och matte sa att jag är den vackraste killen i världen!

Jag var i stort behov av att bada och reda ut tovorna för det har inte blivit så mycket av det den senaste tiden men nu är dom borta!


Nu ska jag slappa och njuta av den sista lediga dagen denna vecka!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards