Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Aamor & Tina - 7 februari 2011 18:53

Jag blev glad i morse när matte sa att jag skulle få åka bil till Affi. Jag fick så bråttom ner till garaget och väntade på att matte öppnade porten och där stod den, vår bil. Blir lika glad varje gång jag ser den i garaget, lite knäppt men vadå då!


Vi är experter på att tycka att vi är duktiga. Vi hade varit ute med mattefar och gjort vad vi skulle och då rusade vi in och ville ha godis för att vi varit ute och varit duktiga. Därefter rusade vi in i TV rummet och busade och sprang runt kring matrumsbordet.

Efter ett tag stack vi ut i köket för att berätta att vi varit duktiga igen, vi hade ju busat och hållt på så visst hade vi varit duktiga då också, hihi!

Vad vi än gör så har vi varit duktiga och vill ha godis, tyvärr tycker inte alltid att matteföräldrarna som vi!


När vi busade runt matrumsbordet var Affi så snabb att jag inte hann med, jag försökte komma ifatt henne och skällde att hon skulle stanna men hon gjorde inte det utan bara lurade mig hela tiden, typiskt tjejer!

Jag låg ute i hallen i över en timme och väntade på matte, hade glömt att matte jobbade länge idag.

Fick åka bil hem också, kunde inte bli bättre!


De där vädergubbarna har sagt att det ska dra in en storm ikväll/natt, hoppas inte den kommer för jag gillar inte när det blåser. Det drar kallt i häcken och jag blåser nästan omkull när jag vattnar stolpar.

  

Nu ska jag vila mig efter dagens äventyr!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards