Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Aamor & Tina - 10 februari 2011 20:26

Mattefars bror och hans fru var och hälsade på oss idag, troligen skulle de hälsa på matteföräldrarna men vi såg till att de hälsade mest på oss!

Som vanligt en del lek och bus men även massor av gos med matteföräldrarna.


När matte och jag skulle gå hem så regnade det och än har det inte slutat, trist!

Jag blir så blöt och jag gillar det inte.

Funderar på att skicka vidare regnet till Julia för jag vet att hon vill ha regn! Ska göra vad jag kan för att se till att det kommer till henne och hoppas det kommer fram!


Blev lite trött när jag kommit hem och ätit så jag hoppade upp i mattes säng och bäddade lite och sen somnade jag när matte och jag gosat ett tag!

  

Senare gick matte i och kollade på TV och då kände jag mig ensam i sängen så jag kom efter och sov vidare i en fåtölj.

Har blivit fin i nyuppsatt tofs och fått min belöning, liten bit torkad kyckling.

Ska snart ut på sista rundan för dagen och jag hoppas att det regnar lite mindre än när vi gick hem. 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards