Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Aamor & Tina - 5 februari 2011 23:00

Jag sov till 8.15 och vid 10-tiden gick jag ut på dagen första runda.

Det var lite smått blåsigt om man ska säga det fint men det var inte skönt, speciellt inte när vinden kom i häcken på en!

När vi kom hem så mötte jag Smokie, han var hos sin mattes kusin som passade honom i helgen. Vi blev lika glada båda två när vi fick syn på varandra.

Vi lekte ett tag och såg vem som kunde kissa högst, gissa vem som vann!!

  

Jag vann eftersom jag är större än honom!


Jag var hos Affi ett tag för matte skulle några ärenden, hon köpte bla sök-godis till mig, det gillar jag när hon handlar sånt!

Sen gick vi hem och slappade, tror att även matte slumrade till på soffan ett tag.

Stax inna 17 gick vi ut och då hamnade jag hos Affi igen! Anade att allt inte stod rätt till för matte hade duschat och fixat till sig och att vi sen gick till Affi så sent, hm!

Jo, så klart blev jag lämnad där och fick inte följa med matte.

Matte skulle på 20 års kallas, Emma mattes kompis dotter hade fyllt år i veckan och skulle ha kalas idag och som sagt fick jag inte föla med, för matte!

Taskigt för jag vet att jag fått följa med om jag frågat kompisen för jag har varit där tidigare.

Jag hade det jättebra hos syrran så jag ska inte klaga men så fort matte kom så ville jag gå hem, var så lycklig när vi gick hem att jag höll hårt i kopplet så matte inte gick för långt ifrån mig!


Nu ska jag strax sova bara matte också fattar att det är sovdags!


Natti Natt.... 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards