Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Aamor & Tina - 14 februari 2011 17:40

Ja, dagen blev inte som jag tänkt med bus hos syrran för matte är ju kass!

Hemma från jobb och bara slöar och nyser, kan knappt räkna alla gånger jag sagt prosit till henne idag, hihi tur att jag inte kan räkna!

Ut har fått gå ändå för jag behöver ju lufta mig och läsa dagen tidning, har gått bra men det har gått lite saktare och hon är inte lika pigg på bus som annars.


Har faktiskt fått åka bil en liten bit för vår bil skulle på service och den måste ju lämnas trots mattes snörvlande.

Annars har jag mest sovit, legat i fönstret och gosat med matte. Trist för oss bägga att gå hemma så här, visst det är skönt att ha matte hemma men det är roligare när hon mår bra!


Jag fick brynt färs på mitt torrfoder och det var mumsigt. Matte väntade att krydda så att även jag fick lite mumsigt, det är trots allt Alla Hjärtans dag idag!

Och jag är ju mattes Hjärta!   


Nä nu ska nog matte slänga sig raklång i soffan och jag ska nog inta min säng.

Har precis varit ute på en runda och det blåser iskallt, inte skönt alls!

  


Ha nu en riktigt bra Alla Hjärtans dag min vänner! 

Av Aamor & Tina - 14 februari 2011 08:56

Jag (och matte så klart) fick för några dagar sen ett Alla Hjärtansdag kort från Belissagardens kennel. Tack så mycket!

Valparna är bara så söta!

  

Vi önskar er detsamma!


Matte har fått stanna hemma idag hos mig för hon har en ordentlig förkylning och lite feber! 

Jag ska försöka vårda henne eller i alla fall inte köra med henne!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards