Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Aamor & Tina - 3 februari 2011 18:46

Åh, tror ni inte att den ferbaskade klockan ringde i  morse igen. Är veckan inte slut snart? En morgon till säger matte, suck! Ja ja, får väl stå ut med det!


Idag har det blivit en hel del bus med syrran. Ett tag kom hon gående med mig, hon hade fått tag i mitt öra och drog helt sonika med mig fast jag inte ville gå åt det hållet men det var bara att trampa på.

Vi har haft dragkamp med lite leksaker och sen har vi jagat varandra runt i huset!

När matte kom och hämtade mig hade vi dragkamp om hennes vantar, Affi och jag alltså!


Jag har blivit omtofsad mot min vilja och fotograferad mot min vilja, därav minen!

  

Hopplösa matte, aldrig kan jag få slippa sånt här, fast det går rätt fort att fixa till så jag ska nog inte klaga för mycket!


Sen har jag lekt "sök" och det älska jag att göra men matte är lite långsam när hon ska klippa sök-godiset i bitar och jag får sitta och vänta och vänta, känns som evighet ibland!

Sen går det fort som tusan för att leta rätt på godsakerna!

Här är när jag fick sitta och vänta och som inte det var nog skulle även det fotas!

  

Nu har jag gnällt klart på matte men hon är ändå den bästa som finns!   


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards