Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 3 januari 2012

Snälla snälla!

Av Aamor & Tina - 3 januari 2012 17:31

Igår när jag sovit en stund så ville jag att matte skulle komma ner till mig på golvet, jag låg och kallade snälla snälla matte kom ner, fast jag "gurglar" och "mmmm-piper" fram det istället och vem kan motstå mig då. Kolla själv in bilden!

 

Matte kan inte motstå mig i alla fall och sen blir jag SÅ jätteglad när hon kommer ner till mig!


I morse var matte trött, ögonen ville inte upp på henne och jag fick rycka in som extra uppväckare, hon skulle lägga sig tidigt men fastnade på Discovery där det var auktioner så 23 la hon sig men somnade inte innan 01.40, hoppas hon somnar tidigare i kväll!

Jag somnade om igen när matte gått upp och  kände att jag hade kunnat sova lite till när vi skulle iväg men ja jag fick sova mer sen hos syrran.

Jag sov till 10 och sen ville jag byta säng men där låg Affi så jag vände tillbaka till den jag legat i men ändrade mig igen och kröp upp till syrran för där är plats till oss bägge men då gick hon, fisigt faktiskt!

Lite senare skulle mattemor ringa några samtal till vänner och det tar sin lilla tid, hihi så hon gick in och satte sig i TV-rummet och det gillade jag för jag kom efter och hoppade upp i soffan och somnade där under tiden hon snackade.


Fy tusan ett sånt väder vi har nu igen, regn, snöblask, blåst som tusan det är inte nån höjdare att gå ut in, jag tvekade när vi skulle hem men hemlängtan var större så jag gick ändå men att kolla in några katter var inte att tänka på.

Ligger i min kökssäng och myser just nu men blir störd av nån granne som håller på och borrar i betongen, hoppas han snart är klar! 

Hoppas det inte är likadant väder i morgon.

 
 
Julia, Smulan och Amanda

Julia, Smulan och Amanda

3 januari 2012 18:10

Trist väder ni har, vi har haft sol idag till och med! Nån timme mitt på dagen, det var skönt!
Hoppas att ni inte blåser bort i kommande storm!

=.^=

Kram och nosbuff

http://hjuliahullerombuller.blogspot.com

Aamor & Tina

3 januari 2012 18:44

Det hoppas jag också!

 
Hillman

Hillman

4 januari 2012 11:53

Jag hörde på radion i morse att du haft ett riktigt oväder, din stackare det kanske var blåsan du hörde och inte nån borrning, hihi. Här blåste det med snön igår så det ser lite lustigt ut idag, alla tallstammar är vita, lite snö fick vi hussen mätte och det var 1 dm. Så nu blir jag så där bollig när jag går ut.

Taxpussisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Aamor & Tina

4 januari 2012 18:00

De där bollarna i pälsen kan jag klara mig utan så jag tycker sund om dig.
Tyvärr var det en borr för blåsan fortsatte när borren tystnade, rätt snabbt, borren alltså, hihi!

 
Wille

Wille

4 januari 2012 19:14

Jo vi hörde att en ny storm skulle komma in över landet ! Den heter visst Emil, som min lillhusse.
Hoppas vinden har mojnat nu. Här har det också blåst en massa idag och i natt kom det t o m snö, fast den smälte lika fort som den landade nästan !
Sedan har det regnat en massa och dte är lerigt och geggigt överallt. Hoppas både du och matte sover bättre i natt.

http://willebuz.blogspot.com

Aamor & Tina

4 januari 2012 19:24

Hoppas att det inte var din lillhusse som blåste så hemskt, hihi!
Vi har också väldigt geggigt och blött överallt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards