Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Aamor & Tina - 2 juli 2013 17:38

Igår kväll satt vi ute och snackade med mina kattkompisars matte och självklart var flera av hennes katter runt oss, så härligt!


Jag var lite tveksam om jag ville till syrran idag ifall det hemska larmet skulle dra igång igen men matte lovade att det inte skulle bli så och då kunde jag tänka mig att gå dit ändå!

Fick höra att pip-apan syrran fick igår blev poppis för den hade både varit ute och kissat med henne och så har hon haft den uppe i sängen i natt.

Syrran och jag har delat på vaktjobbet idag, hon har passat sin husse och jag min mattemor i alla fall när de varit på olika ställen i huset.


Har varit rätt så mulet i dag men ändå varmt och solen har tittat fram lite mer än de senaste dagarna!

Matte slutade i vanlig tid men skulle ett ärende så hon var lite sen men det var inte så farligt ändå.

Vi gick hem och satte oss på vår sten och njöt av solen som sken precis då och så var Ollie ute och vaktade sitt område så kan kom och hälsade på oss och gav oss lite kel.

En dam som bor i huset sidan om vårt kom och snackade lite och sen gick vi in för att äta mat.

Tyvärr hade min tofs blivit lite hängande åt fel håll idag - vet inte hur det gått till, hihi så jag hamnade först på trimbordet och matte rättade till den och sen tvättade hon min tass som jag slickar på - matte kallar mig hopplös men jag föredrar ihärdig med slickandet, hihi!

Mat blev det sen och jag åt allt utom 2 torrfoderbitar, matte tog bara två mackor med tonfisk på så det kunde hon ha för sig själv.

Tänker nu sova en stund, har lagt mig tillrätta på mattes fot och snart blir nog andetagen jämna - snarkande säger matte men hon är ju bara............


8 arbetsdagar kvar!!!!!

 

Bild från juli 2011!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards