Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 5 juli 2013

Av Aamor & Tina - 5 juli 2013 18:13

I går kväll när jag skulle ut på en snabb runda innan tidig sänggång var matten till mina katter ute och katterna också så det blev ingen snabb runda precis för jag kollade katter och mattarna snackade, inte mig emot men det kändes i morse så det är tur det är fredag.


När matte sa i morse att vi skulle gå iväg rullade jag runt i min säng och ville hellre att vi skulle kela lite och som tur var kunde inte matte motstå mig så det blev en liten kelstund.

Matte sa sen att det var fredag och sista jobbedagen denna vecka, verkligen på tiden tycker jag, hihi!

Inte en enda person, djur eller annat såg jag när vi gick till syrran - lite trist för jag vill också vara hemma och mysa.


Varit en bra dag hos syrran, vi har nog mest sovit men rastat mattefar lite.

Matte kom direkt efter jobbet och hämtade mig och efter lite snack så körde vi bil hem, härliga fredag!

Solen sken så vi satt ute en stund, såg några katter så jag var nöjd.

Matte snackade lite med vägg-i-vägg grannen, hon har varit utomlands i 2 veckor så vi har inte sett henne på ett tag, hon var så brun och fin.


Inne ville jag ha mat men när jag fått den ångrade jag mig och la mig för att sova istället.

Inte ens mattes mat var god för hon tog bara en macka, hade ätit mat innan i dag.

Matte sa att hon hade tänkt dra fram den hemska dammsugaren men väntar nog tills i morgon men en maskin tvätt har hon startat i alla fall så lite nytta gör hon, hihi!


Nu är det ju helg men sen är det bara 5 arbetsdagar kvar!

 

Bild från 2010!


Trevlig helg!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards