Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Aamor & Tina - 3 juli 2013 17:24

Trött, oj så trött jag var i morse! Ville nästan inte ens stiga upp ur min säng när matte sa att vi skulle iväg.

Behöver verkligen semester nu!

Denna vecka är såååååå lång känns det som och matte är en dag före för hon tror att det är torsdag idag, det är illa!

Varför är veckorna innan semestern  såååå långa mot de andra? Är det för att jag längtar såååååå?

Matte längtar också efter sin semester nu men jag behöver den mer än vad hon gör, hihi!


Lugn dag hos syrran, jag har mest vilat förutom då matteföräldrarna fick besök av en dam för då skulle vi busa och visa vad vi kan, hihi!

Matte kom och hämtade mig direkt efter jobbet och efter att hon pratat lite med matteföräldrarna gick vi hem.

Självklart satt vi ute en stund, ingen direkt sol men varmt ändå. Såg bara Chandi och Simba men de gick bara förbi mig.

Matte har ätit sin mat men jag la mig så matte sa att det inte var lönt att servera mig mat än för jag hade ändå inte ätit, kanske senare.

Vi ska bara slöa resten av kvällen, matte ska titta på Morden i Midsomer på play för hon såg det inte i går.

 

Gammal bild!

7 arbetsdagar kvar!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards