Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 29 juli 2013

Av Aamor & Tina - 29 juli 2013 17:51

Vilket sätt av matte för nu ar hon än en gång satt klockan till att ringa på morgonen - VI HAR SEMESTER!

Okej att matte vaknade innan klockan ringde men det är ändå trist!

Klockan 9 gick vi bort till syrran och sen gick matte iväg, hon sa att hon skulle jobba?!?!?

Hon har ju semester så jag förstår inget!

Matte hade i alla fall varit iväg men sin ena kollega och släktforskat, matte gör det vanligtvis hemma men kollegan vill lära sig och matte sa att hon böjar bli jätteduktig på det.

Matte var tillbaka vid 14.30 så det blev inte så sent.


Fick förklarat varför matte sa att hon skulle jobba, det är så att jag saknar inte henne lika mycket om hon säger så, jag slappnar av mycket mer när hon jobbar för då ska jag ju vara hos syrran - nu vet jag inte riktigt om jag ska tro henne men det gör det samma för det funkar, hihi!


Det är så kvavt även idag men det började regna när vi gick hem, stora droppar men de kom glest, får väl se om det blir mer av det.

Jag har lagt mig på min vanliga plats under skrivbordet och matte har startat tvättmaskinen.

Jag äter nog lite senare för först ska jag njuta av lugnet här hemma och sova en stund!

 

Från juli förra året!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards