Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 3 november 2013

Av Aamor & Tina - 3 november 2013 18:02

Efter att vi vaknat ganska tidigt valde matte att stanna kvar i sängen och som tur var somnade hon om och sov jättelänge - hur länge vill hon inte säga men nästan som när hon var tonåring eller i början av 20 årsåldern men jag tror hon behövde det och själv hade jag inget emot det.

Efter lite morgonsysslor gick vi en runda, mötte inga hundar idag. Däremot kom Ollie och kelade med mig när vi kom hem igen.

Inne så startade matte tvättmaskinen och sen kom dammsugaren fram, hon påstod att det verkar som vi har ett träd här inne som fäller sina löv för där var många i hallen. Nu är de borta i alla fall.

Själv hoppade jag upp i soffan så jag var ur vägen.

När matte var klar kom hon in till mig och la sig och lyssnade på sin bok men hon fick lyssna på slutet två gånger, hihi!

Idag har det varit en riktig sovdag - undrar om matte kan sova i natt.


Gått en runda på eftermiddagen men mötte ingen då heller.

Rätt grått och trist väder idag, regnet hänger i luften men jag har inte blivit blöt mer än om tassarna.

Solen försökte tränga igenom men molnen vann.

Matte har ätit mat men jag ville inte ha min, tror att jag kanske låter bli att äta idag eller så tar jag det senare.


Nu ska vi ta nya tag och göra oss redo för en ny arbetsvecka.

 

Så här många löv hade vi inte inne även om det lät så på matte, hihi! (gamal bild)

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards