Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 27 november 2013

Av Aamor & Tina - 27 november 2013 19:26

Idag har det varit ett sånt där trist väder igen då det regnat till och från och där emellan har det duggat. Så trist för vem vill gå ut i sånt väder.
Visst har vi varit ute men vi drog oss i det längsta alla tre, hihi!

Matte var lite sen för hon skulle handla lite mat innan hon hämtade mig, hon påstod att det ekade nästan i kylen så det var väl bäst att låta henne handla då.
Satt ute en liten stund när vi kom hem men inga katter syntes och så var jag hungrig så vi gick in.
Hamnade på trimbordet innan jag fick mat för min tofs hade lossnat på vissa ställen och hängde ner i ansiktet. Tyvärr hittade matte två tovor på tassarna som hon tydligen var tvungen att reda ut trots protester och en del "det är absolut inte nödvändigt för de stör inte mig" men hon brydde sig inte så nu är de borta.

Maten gled ner utan suckar från mig och tjat från matte - tänk vad hunger kan ställa till det, hihi!

Vi kommer nog troligen bara att ta det lugnt resten av kvällen för matte sa att det var inget kul på TV så det blir nog soffan med bok i öronen och det passar mig bra för då kan jag vila mig i lugn och ro.
Visserligen säger matte att tvättmaskinen skulle behövas startas men hon väntar nog till en annan dag och det tycker jag gott hon kan göra.

 
Från oktober i år.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards