Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 14 november 2013

Av Aamor & Tina - 14 november 2013 18:50

Det blev lite jäktigt i morse för matte var lite sen tyckte hon, sängen var skön och duschen var likadan så vi fick gå snabbt till syrran och ändå var hon på jobbet 10 minuter innan hon började jobba!

Där fick jag skynda mig och fick inte tittat färdigt överallt och väntat in alla eventuella tvåbeningar som kanske hade kunnat komma!

Snart helg igen och då kan jag spana överallt i lugn och ro.


Som vanligt en bra dag hos syrran där vi mest har tagit det lugnt förutom när vi var ute och rastade mattefar, hihi!

Vi mötte en Amstaff och den fick sig en ordentlig utskällning, att mattefar var mindre glad över vad vi gjort brydde vi oss inte om för vi kände oss stora, tuffa och väldigt nöjda!


Hemma rörde matte ihop mat till sig som inte alls passade mig, det var svamp och ägg så det kunde hon själv behålla.

Fick egen mat men den ville jag inte ha men när matte ätit klart satte jag mig och tittade på tunnan med torrfoder och till sist berättade jag för matte att jag ville att hon skulle öppna den.

Hon öppnade den för som hon sa, visa mig att det var samma som i min skål. Jag tittade ner i den men nådde inte maten och långt om länge fattade matte och jag fick som jag ville, hon la tunnan på sidan så jag noggrant kunde undersöka och sen förvånade jag matte, hihi!


  Jag åt mat direkt från tunnan och så gott det var alltså! Nu är det ju ingen risk att jag äter för mycket av det så det var därför matte tillät mig göra så.

Vinst smakar alltid extra gott, hihi!


Nu ligger jag och vilar mig lite innan vi ska gå ut på sista rundan för dagen!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards