Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 11 november 2013

Av Aamor & Tina - 11 november 2013 18:06

Så gott jag har sovit i natt och så trött jag var när mattes klocka ringde.

Kan inte riktigt förstå hur hon har hjärta att gå upp när hon ser hur gott jag sover!

 

Förstår ni hur hon har hjärta!

Matte låg kvar och myste med mig ett tag men sen var hon tvungen att gå upp för att inte komma försent till jobbet.

Jag gick upp en stund senare och la mig i badrummet medan matte duschade och sen när hon kom ut så kutade jag in i soffan och la mig där.

Blev en biltur till syrran för matte skulle till det ställe som ligger längst bort.


Dagen hos syrran har varit kanon, jag har i stort sett legat uppe på bordet och kleat med matteföräldrarna och stört dom i tidningsläsandet, tänk om de får ont i ögonen av allt läsande, hihi!


Varit rätt hyfsat väder, inte regnat i alla fall och det blir man ju glad av. Solen har också lyst.

Matte jobbade länge och sen var hon inne i min affär och handlade lite mat men ändå var hon tidigare än vanligt. De hade haft möte och fick gå tidigare.

Fick åka bil hem för matte ska cykla i morgon om det inte ösregnar.

Inga katte ute trots att vi satt ute en liten stund.

Det blev en genomborstning och omtofsning och sen tyckte matte att jag skulle äta mat, hmmmm kanske med lite extra krydda på typ små små bitar av torkad kycklingfilé ovanpå, hihi!


Nu ska jag störa mig lite och få matte att öppna lite dörrar, fick henne precis att öppna ut på balkongen men det finns fler, hihi och sen ska jag vila mig lite!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards