Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 6 november 2013

Av Aamor & Tina - 6 november 2013 18:05

I dag vill jag inte skriva om vädret för det har varit, hihi men det var inte speciellt uppiggande snarare nerblötande, fast inte hela dagen.


Dagen började kanonbra med att Peggy satt utanför vår port och så fort matte öppnade dörren började hon gosa med mig och även matte men mest med mig, hihi!

Hennes matte är och blir opererad så hon blir inte så gosad med som hon är van vid nu men jag ställer givetvis upp!

Matte hade lite problem med att få med sig mig men sen fick jag bråttom för jag kom på en sak, hihi!

Kom på att jag skulle upp på bordet hos matteföräldrarna så fort som möjligt idag.

Jag pratade väldigt mycket medan de åt - åh vad de äter långsamt! De kan väl kasta i sig frukosten och sen får de ju äran att kela med mig, hihi!


Matte fick jobba länge fast hon inte skulle för den personen som hade den långa turen idag dök aldrig upp, hade nog glömt bort det och de andra kollegorna hade annat planerat så matte sa att hon kunde stanna hos den personen som var kvar och det gick jättebra.

Även om jag väntade på matte så gjorde det inget för jag fick mat, matteföräldrarna åt kyckling ch jag fick också - mums mums!

Matte sa när hon kom "ni vet hur hans mage blir i morgon!" - jaja sa dom!

Ligger just nu i soffan och myser, tror att matte snart kommer in till mig men hon ska nog äta lite först.


Matte har lekt lite idag med foto på mig! De blev faktiskt jättefina men modellen är ju söt, hihi!

 

Väldigt passande bild när det gäller mig!

 

Visst är jag lik en Älva, hihi!


Kom en dam gåendes när vi satt på bänken och hon var väldigt klok hon.

Hon sa att jag måste vara Kejsaren här på gården för jag såg så kunglig ut när jag ligger och spanar, hihi!



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards