Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 25 november 2013

Av Aamor & Tina - 25 november 2013 16:20

Nu är jag här igen och är tillbaka för nu hoppas jag att matte ska vara hemma, hihi!


Matte lämnade mig i onsdags morse hos syrran och hon sa att hon skulle jobba jättelänge och så hämtade hon inte mig förrän idag, mångag vid middagstid!

Nu hade hon inte jobbat erkände hon utan hon har varit i London med min kära uppfödare, de var iväg torsdag-söndag.

Matte skulle jobba idag men tyvärr hade bilen andra tankar om det för när hon skulle köra hem i gårkväll/natt så vägrade bilen starta!!!!!!

Batteriet var dött och det har aldrig krånglat förr så hon fick sova över hos Liza och i morse körde hennes man och fixade ett nytt som han satte i och så kunde hon köra hem till lilla mig.

Eftersom det blev så här så fick hon tyvärr sjuka sig idag men vad ska man göra?


Nu vill matte lägga in några få bilder från London här och jag har godkänt det för det var inte så många, hihi!

 

Oxford Street där de shoppade lite.

 

Vid Piccadilly Circus!

 

De var och såg denna musikalen. Satt väldigt högt upp men matte tyckte hon såg bra och musikalen var jättebra!


De har gått en massa men även åkt buss och tunnelbana. Trötta i benen och matte är väldigt trött i ryggen.

Hotellet hade inte hiss och de bodde 4 våningar upp, 75 trappsteg som det låg heltäckningsmatta på så det var rätt så tungt att gå upp. Dålig kondis säger jag, hihi!

Nu är det nog från matte så över till mig - det viktiga, hihi!


Jag har haft det jättebra hos matteföräldrarna och syrran. Sovit lite i deras sängar, hoppar inte upp själv men berättar när jag vill upp, hihi men ner hoppar jag själv.

Fick dock inte ligga hos mattemor för syrran som blev lite ilsk på mig när jag försökte.

Maten åt jag först i gårkväll så det är bra att jag är superbra på att tigga godis, hihi!


Blev så otroligt glad när matte kom och hämtade mig och jag ville hem genast men det skulle fikas och delas ut saker matte köpt till dom, suck.

Matte kammade till syrran innan vi gick hem. Hon ser ut genom "luggen" men jag har mitt framför mig.

 

Så fort jag kom hem sprang jag runt och luktade och tittade så allt var där det skulle och som tur var stämde allt.

Matte hittade inte nått direkt att köpa till mig men jag fick en orm eller ja den ska tillhöra oss båda men jag visade genast vem av oss som bestämde här hemma, hihi!

 

Fick den snabbt på rygg!

När matte fått undan lite saker och kört igång en maskin tvätt hamnade jag på trimbordet och fick "luggen" fixad.

 

Kan se igen, hihi!


Nu ska matte laga lite mat men sen tror jag hon snart ska vila sig lite för hon är såååååå trött!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards