Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 10 november 2013

Av Aamor & Tina - 10 november 2013 17:23

Sov länge i morse, matte vaknade först vid 06 men startade en ljudbok och sen somnade hon igen.

Själv låg jag jätteskönt mellan matte och väggen.

Vi gick bort en sväng till matteföräldrarna för att fira Farsdag, han fick presenter i går men vi ville ändå gå dit idag.

Försökte gå dit när det var uppehåll men till slut sa matte att då hade vi nog aldrig kommit dit så det regnade lite när vi gick ut.

Matte snackade med Arktis matte, hon hade kommit hem nu och väntade på sin hund som varit hos uppfödaren under tiden.

Arktis hade varit i Malmö på valputställningen och fått 1:a pris med HP och sen blivit 3:a i hanklassen - kul!

När matte stod och snackade med henne kom det två st Arktis gående och jag trodde jag såg dubbelt men där var två! Det var hans syrra som var med så jag såg inte dubbelt - puh!


Min syrra undrade nog varför jag kom en dag till nu när det är helg för hon tittade så på oss men efter en stund lekte vi lite.

Gav mattefar en Farsdags puss och även mattemor fick en, måste ju vara rättvis.

Syrran fick en omgång med kammen av matte, benen var lite toviga och Affi var inte överlycklig när min matte höll på men jag satt och tröstade henne, hihi! Glad att det var hon och inte jag som råkade ut för kammen idag, hihi!

Åt lite mat hos syrran och sen åt jag lite mat när vi kom hem.

Ligger just nu i soffan hos matte och kollar så on skriver rätt, hihi!

 

Jag och syrran som småttningar.

Matte och jag glömde att fira den 3/11 för då hade jag bott här hemma i 5 år men man kan alltid fira efteråt!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards