Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 13 november 2013

Av Aamor & Tina - 13 november 2013 17:56

I morse valde jag att hoppa ner från mattes säng inna klockan ringde så slapp hon väcka mig när jag låg skönt och så fort matte gått in på toa valde jag soffan och där låg jag tills matte kallade att vi skulle köra iväg.

Ja jag fick åka bil i dag, hihi. Matte skulle till sitt "längre bort jobb" efter maten för de andra skulle nått annat.


Vi fick besök idag, en dam kom och hälsade på oss, visserligen lämnade hon några saker till mattemor men men vi tyckte ändå att hon besökte oss.

Hon fick massor av pussar, vi känner henne nu för hon har varit där flera gånger innan.

Jag hämtade till och med en pipleksak och gick fram till henne men när hon tänkte ta det backade jag undan, haha!

Det är faktiskt bara matte som får ta dom ifrån mig, hihi! 


Solen har lyst idag och det har varit så skönt att slippa bli blöt. Varit ganska kallt men det gjorde inget.

Vi rastade mattefar och passade då på att göra allt vi behövde, skälla på nån hund som inte fick gå där vi gick och hälsade på nån hund som fick gå där vi gick! Väldigt noga så där inte kommer in inkräktare på vårt område, hihi!

Hoppas vi får sol i morgon också för man blir genast piggare, trist när hela dagen är mörk och grå.


Matte skulle bli sen idag sa hon för hon hade en hel del ärenden plus att hon skulle till tandläkaren men hon hämtade mig 16.05 så sen var hon inte men ärenden hade hon gjort men tandläkaren var sjuk så hon ick en annan tid i december.

Fick åka bil hem och när matte körde in bilen i garaget smet Peggy in men tro inte att hon kom fast matte kallade och jag försökte snacka ut henne. Nån annan får väl släppa ut henne.

Maten gled ner för matte "kryddade" den med lite grillad kyckling som hon köpt med sig hem - mums!

Tänker nu göra så lite som möjligt resten av kvällen men jag får väl anpassa mig till vad matte ska göra, hon snackar om att tvättmaskinen måste köras igång och då måste jag kolla henne så hon inte lämnar lägenheten, toadörren ligger väldigt nära ytterdörren så det är därför, hihi!

 

Gammal bild på mig när jag vaktar ytterdörren, hihi!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards