Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 7 november 2013

Av Aamor & Tina - 7 november 2013 18:11

Min lata matte var inte så lat idag för hon cyklade till jobbet i morse trots hotfullt regn. Stänkte lite sa hon men hon blev inte blöt.


Varit en lugn dag hos syrran. Vi fick besök av mattefars bror och det gillade vi men efter en stund snodde han mattefar och så körde de iväg och lämnade oss hemma men som tur var hade vi mattemor kvar.

Mattefar köpte en snöslunga för nu fick det vara nog med skottandet och det gjorde han helt rätt i.

När de sen kom tillbaka fikade de lite så besöket blev lite längre till vår glädje.


Matte hämtade mig direkt efter jobb och när vi gick hem hoppade hon upp på sin cykel så jag fick springa brevid, det gick undan tyckte i alla fall jag.

Vi hade tur för nästan precis när vi kommit in hör vi hur regnet vräker ner och slår mot våra balkongfönster.

Har ätit min mat och fått tofsen omsatt så nu tänker jag slumra till en stund.

Min mage har än så länge klarat av gårdagens kyckling, ett lite försiktigt yeah!

 

Matte har lekt lite igen. Fotot är från idag och vi kom fram till att jag inte passar i blått men ramen är så fin!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards