Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 4 november 2013

Av Aamor & Tina - 4 november 2013 17:35

Det var lugnt i natt för matte somnade vid 23.30, visserligen har hon vaknat ett antal gånger under natten men det kan nog vara så att några gånger om inte alla att det var mitt fel, hihi!

Jag hoppade nog lite upp och ner och landade några gånger på matte men det var absolut inte meningen, är inte så lätt att se var hennes ben finns när täcket är så tjockt.


I dag har det varit regn, regn, regn och åter regn! Tror det enda upphållet var när vi gick iväg i morse.

Fick åka bil till syrran så jag blev extra glad så där på morgonkvisten, trodde att jag skulle få åka bil hem också men matte sa att det ska regna nu i några dagar så hon tar bilen i morgon också - latmask!

Mycket bra dag hos syrran, vi har inte behövt använda våra ben speciellt mycket för vi har förflyttas oss ändå!

En liten spark med bakbenen och sen har vi hamnat på annat ställe, vi har spenderat dagen mest på köksbordet, hihi!

Rastade mattefar och vi blev så blöta att efteråt krävdes det att vi kom upp på bordet och ligga på vars en tidning, hihi!


Matte jobbade länge och hon kom och hämtade mig ovanligt sent men hon sa att det nästan är stört omöjligt att komma ut från vägen hon har sitt jobb och ut på den större för alla slutar tydligen då också så där kom bil på bil på bil!

Blev inget utesittande för det regnade när vi gick hem och så var jag vrålhungrig. Åt inget igår men idag slank all mat ner så nu är jag mätt och trött!

Nu ska vi nog hålla kväll och inte göra speciellt mycket, matte säger nått om att starta tvättmaskinen för hon blir ganska smutsig på kläderna på "nya" jobbet.

 

Vila är såååå gottigt! (gammal bild)

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards