Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 9 december 2014

Av Aamor & Tina - 9 december 2014 17:20

Dagen började bra för jag såg att min kompis Chili gick förbi "vår" väg så jag fick bråttom, som stör var fick hon syn på mig med så hon la sig ner och väntade, hussen som inte sett oss fattade först inte varför hon låg ner tror vi, hihi!
Vi ville busa lite så där försiktigt men sen hade vi följe en bit på vägen till matteföräldrarna. Hon ville följa med mig för hon skulle åka bil med sin husse och hon tycker tydligen inte om att åka bil, konstigt tycker jag.

Jag och syrran rastade mattefar på eftermiddagen och då såg vi till bägge att göra var vi skulle och samtidigt få mattefar att böja på ryggen två gånger, hihi!
Annars har vi mest tagit det lugnt, blev lite bus när matte kom, Affi passar på då för det är nästan den enda gången hon får igång mig och helst ska matte också vara med och busa med oss.
När vi skulle gå hem såg jag att matteföräldrarna drack mjölk så jag ville inte hem utan att få lite men tyvärr blev det inte så för matte ville gå men jag fick henne att lova att jag skulle få det när vi kom hem om jag var sugen då med.

Vi mötte ingen rolig att prata med på hemvägen och inga katter var ute så vi gick in och åt mat istället. Min mat gled ner och sen sa jag till matte att jag fortfarande var sugen genom att titta på kylen och så fick jag min mjölk - mums!
Sen var jag även sugen på en bit av mattes macka men bara några få bitar så nu är jag mätt och väldigt nöjd med livet, hihi!

Så gott med mjölk!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards