Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 26 november 2010

Av Aamor & Tina - 26 november 2010 21:06

Min matte har skickat in ett julkort till tävlingen på Svenska Shih Tzu klubben.

Om någon känner för att rösta på mig eller om det är så att ni gillar nått annat julkort bättre så rösta på det. Går nog inte att rösta förrän den 4/12.

Mitt julkort är Bild 1. Rösta på mail web@shih-tzu.se vinnaren kommer att ligga som framsida på klubben över jul!


Tack!   

Av Aamor & Tina - 26 november 2010 17:47

Fredag idag, fredag idag! Visst är livet underbart?   

Det har snöat lite till i natt och under dagen men bara lite, nu har vi ca -4, göttigt!


Varit en lugn vilodag hos syrran, i alla fall när vi varit inne för när vi var ute busade vi ordentligt i snön. Det tar på krafterna.

Blev så glad när matte kom för jg har nog saknat henne idag. Hon fick ett tuggben och en leksak av mig men Affi ansåg att de var hennes så hon snodde dom igen! Matte sa att hon klarade sig utan dom, vilken tur!


Jag kom på när vi gick hem att jag har blivit lurad av matte!

Här har jag trott att jag hållit reda på hennes vantar när hon tappar dom hela tiden men så är inte fallet.....

Hon, den fulingen har en extra som hon tar av sig och kastar framför oss och sen tar hon på sig en annan som passar ihopa med den hon har på sig!

Där gick jag stolt som en tupp och bar hennes vante och tittar upp på matte för att få beröm och då ser jag att hon har bägge vantarna på sig!!!!

Jag släpper den "räddade" direkt för då kan hon minsann bära den själv!


Matte tog kort på mig igår när jag låg och sov.

Tyckte det ena var lite si och så så när hon klickade nästa gång hade jag fällt ihop benen!

  

  


Trevlig 1:a Advent på er alla nu! 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards