Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Aamor & Tina - 20 mars 2010 17:57

Jag har åkt bil långt idag, 20 mil sa matte så det är inte konstigt jag är trött.

Vi var och kollade hur det såg ut där matteföräldrarnas husvagn ska ställas ut, så där inte var fullt med snö för nästa vecka ska den på plats.

Där fanns bara pyttelite snö som inte alls störde men på många andra platser var där mycket snö. Det värsta var nog att där var så blött, högt med vatten på många ställen, synd om dom som ska ställa upp husvagnen där fast det blir nästan som att ha pool!

Nu inbjöd ju inte vädret på sommarkänsla för det regnade och så var det så dimmigt, trist.

Jag längtar till jag kan hälsa på i husvagnen.

  

Syrran och jag olovandes på husvagnsbordet, hihi!

Kanske får jag träffa Molly då också om de kommer tillbaka i år också!

  

Detta var första gången vi träffades.


Jag fick kalkon till middag idag för vi stannade och handlade med hem, det var mumsigt.

Nu ska jag vila min trötta kropp!

Av Aamor & Tina - 20 mars 2010 09:35

Jag har sovit så gott i natt men jag vaknade vid 05 och var av med matte men hon låg bara längst in på sängen så jag såg henne inte från golvet. Vilken tur!

Sov sen till nästa 8 och när matte fixat till sig så gick vi ut på en ganska lång runda.

Det är ett sånt liv på fåglarna och de är så roliga att titta på. Stod ett tag och tittade på 4 skator (matte sa att de heter så) som lekte mellan ett träd och ett garagetak.


Matte har satt upp tofsen på mig så jag ser något men så fort jag kom ner på golvet igen såg jag till att fixa den som jag vill ha den, hihi


Vi har bara lite snö kvar så jag kan komma till alla stolpar, de har inte blivit vattnade på länge nu så det är på tiden.


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards