Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Aamor & Tina - 19 mars 2010 22:04

Jag har hållit en väldigt låg profil i kväll och fjäskat för matte ordentligt och hon har velat kela med mig, vilken tur!

Matte har varit som vanligt men själv har jag mest sovit, tittat på matte med mina stora ögon och så har vi varit ute på en runda.

Nog om detta nu.

  


Jag har faktiskt hjälp matte med tvätten och idag tog jag inte något plagg och sprang iväg utan jag stod mitt i allt och visade matte hur hon skulle sortera och när det var dags att hänga det på tork stod jag och kolla för att se till så allt blev rätt och skrynkelfritt!


Planer för i morgon bitti är att sova lite längre för det känns som evigheter sen vi fick sova lite längre, fast man vet aldrig så det får vi se i morgon!


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 19 mars 2010 17:44

Nu var det fredag och det känns ganska så skönt faktiskt.

Mattes sista jobbedag denna veckan och nu har vi helgen framför oss!

Hos Affi har det varit ganska så mycket bus idag från oss bägge men vi har även tagit det lugnt.

Jag hade hoppat upp och lagt mig på stolen i hallen och låg på vår torkhandduk men en bit hängde ner så när Affi hittade mig där och inte lyckades få ner mig började hon dra i handduks fliken. Hon drog allt vad hon orkade men som tur är väger jag mer än henne så hon lyckades inte!


Matte och jag har blivit riktiga ovänner idag, inget kul när det sker.   

Öronhåren på den rasen jag är ska dras, växer i örongången och det är nått jag inte precis älskar men det kan gå men idag ville jag absolut inte så när matte gjorde det försökte jag pierca hennes fingrar och lyckades också!

Hon blev inte glad på mig då, förlåt!

Sen gäller det att fjäska och fjäskar gör jag jättebra, kan hålla på länge och till sist faller hon men jag får nog hålla på ett tag till!


Det har regnat lite hos oss idag och det tar på snön och det gillar jag men det blir så blött istället men man kan väl inte få allt!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards