Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Aamor & Tina - 17 mars 2010 17:47

Då har snart onsdagen gått och helgen närmar sig, ganska så skönt!

Även i morse ville Affi busa direkt jag kom in men jag ville inte så hon fick ge upp. Vilken enegi hon har, blir trött ibland.


Idag när vi satt i fönsterkarmen hade Affi ett pipben och det ville jag ha men hon ville inte ge det till mig, den taskiga tjejen! Utan hon la sig på pipbenet istället.

Till sist morrade jag till och tog ett steg framåt och då lyfte hon huvudet och snabbt tog jag pipbenet, haha!

Inte bild från idag men samma leksak!

   

Och så var det mitt!!!!!


Matte kom i rätt tid idag så gissa om jag blev glad!

Affi blev också glad för hon sprang mer eller mindre upp i min mattes famn.

Affi och mattefar brukar gå med oss en bit när vi går hem men det har de inte gjort nu ett par dagar så när Affi fick på sig kopplet idag blev hon så glad.


När vi kom ut genom ytterdörren kom det 4 hundar, tre tjejer och en hane och så klart skulle jag snacka med dom, jag brukar göra det men Affi tyckte att de var för många så hon backade först men när den ena tiken la sig ner så kunde hon gå försiktigt fram och lukta på henne.


När sen hundarna gått vidare kom tuffingen fram igen och då hoppade hon på mig! Tänk om hon varit lika tuff mot andra som hon är mot mig!

Själv vill jag snacka med allt och alla och är inte ett dugg rädd.


Nu ska jag vila! 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards