Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Aamor & Tina - 26 mars 2010 18:13

Matte envisas med de där förbaskade örondropparna och jag kan väl erkänna att jag inte blir överförtjust när jag ska ha dom. Försöker i det längsta hindra henne men inser att det inte är lönt men hoppet överger en ju inte!


Äntligen är det fredag och jag har matte hemma i två dagar, jppie!

Vi ska njuta och har inga måsten men vi fixar nog och donar lite allt eftersom, ska ju passa syrran i morgon så då får vi att göra, hihi!


Vi har haft ett sånt underbart väder idag, stålande sol och varmt, ett tag var det 18 grader och det var inte i solen.

Affi och jag har busat som vanligt och när vi är ute tävlar vi om vem som har den bästa pinnen och sen kivar vi lite om den.

Såg inga hästar idag men en massa hundar. Jag och matte brukar möta en terrier som hatar andra hundar, han bär sig så illa åt att hans matte går omvägar när hon ser nån hund.


Nu ska vi slappa lite och njuta av att det äntligen är fredag!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards