Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Aamor & Tina - 27 mars 2010 18:53

Vi har busat hejvilt idag, inte hela tiden för vi har sovit också men kul har vi haft.

Jag blir lite avis när Affi vill kela med min matte men jag kommer bort och lägger mig mellan dom!

Affi blev som sagt badad och nu när matte har oss bägge i profil så vill hon lägga in oss här så okej då!

Affi

    

Aamor


När det regnade som mest behövde vi helt klart gå ut, matte försökte fördröja det lite eftersom Affi var nybadad men det struntade vi i, behöver vi så ska det ske bums!

Vi var ganska så blöta när vi kom in men det gjorde inget för vi mötte Smokie, en Chihuahua som bott här innan på området. Affi brottades lite med honom och då var han inte så tuff, han ska annars "bestämma" över mig. Att hon var så tuff var nog för att hon äntligen var större än honom!


Vi har även haft lite mys, syrran och jag, som när hon tvättade min mage!

  

Nu är vår dag tillsammans slut, vi har varit och återlämnat henne till matteföräldrarna så nu kan jag och matte ta det lugnt!

Av Aamor & Tina - 27 mars 2010 11:40

Jag sov till klockan 8 nästan och innan vi gick ut på morgonrundan fick jag mina örondroppar.

När vi kom hem fick jag gå in i duschen för jag hade örk i häcken, skönt att bli ren sen. Torkade mig torr på mattes byxor för jag ville upp i knät.

Lite senare frågade matte mig om jag ville följa med och hämta Affi, dum fråga för det är klart jag vill.


Vi stannade och snacka ett tag men sen gick vi hem.

Affi visste precis var vi bor för hon hade så bråttom in, skulle ta mina leksaker.

Vi busade lite och så upptäckte jag att Affi är rädd för mitt fårskinn, hihi vilken mes så matte satte sig på det med Affi i knät så nu är hon inte rädd för det längre.


Rätt som det var kom matte med mina schampoflaskor och jag stack och gömde mig för jag tänker minsann inte bada igen.

Matte skrattade och sa att jag ska inte bada förrän jag har fått klart mina örondroppar. Men vad sysslar hon då med? Lite tveksam var jag ändå så jag blev kvar under sängen.

Istället tog hon Affi i famnen och gick in i duschen med henne, då kom jag fram och satt och tittade på utanför duschen.

Satt sen nedanför trimbordet för att se så hon inte var taskig mot min matte, vid ett par tillfällen blev Affi sur och då var jag snabbt uppe för att kolla så matte var okej!

Matte sa att Affi var jätteduktig idag.


Nu är hon klar så nu ska vi fortsätta busa!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards