Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Aamor & Tina - 22 mars 2010 18:39

Då var det måndag igen, ännu en av många! Nä, det är inte så farligt, hade bara inte matte suttit uppe så sen på söndagskvällen hade jag kanske varit lite piggare på morgonen!


Wille! Jag är hos Affi och busar med henne alla vardagar för då passar hon och matteföräldrarna mig, snällt va?


Affi tyckte nog att jag var ovanligt trögstartad i morse för jag nappade inte på något överhuvudtaget. Hon kom med sina saker och viftade med dom framför mig och till sist slog hon till mig med dom istället men jag ville inte just då!

Idag har mattefar och farbror Jan hämtat hem vår husvagn, ja den är ju inte vår utan matteföräldrarnas men nu är den hemma och ska sättas ut på lördag.

När farbror Jan kom var han och mattefar inte tillräckligt snabba så vi pep ut genom ytterdörren och stack ut i trädgården, hihi för undan gick det.

Vi var snabbt tillbaka men det gäller att passa på när möjligheten öppnar sig.


När klockan var 15.25 gick jag ut i hallen för att vänta på matte men hon kom inte, suck! Måndag idag och då jobbar hon ju länge och sen skulle hon handla.

Men när hon kom blev jag så glad och vi gick hem och jag fick min mat, gott idag fast det var vad jag brukar få!

Hjälper matte att tvätta men hon får göra det mesta själv men jag hjälper henne ändå!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards