Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Aamor & Tina - 12 mars 2010 18:57

I morse när jag trodde vi skulle gå till Affi så gick vi ett annat håll men jag hänger på för det är alltid kul att prova nått nytt!

Men när matte svängde av hemåt igen stannade jag och tittade på henne, vart skulle hon nu?

Då sa hon att vi skulle åka bil, jippie!

Snabbt net till vårt garage och när matte öppnade porten var jag snabbt inne för att kolla så bilen stod där.

Där stod MIN bil! In i den och sen bar det iväg till Affi.


Matte skulle ta bilen på besiktning så det var därför vi körde.

Den gick igenom utan en enda kommentar, skönt!


Jag och syrran har varit snälla idag och fast än mattefar sa att vi var lite ivägen när han dammsög så var vi inte det!

Vi har fått kyckling av mattemor idag. Först ville jag inte ha och då skulle Affi inte heller ha men när jag ett tag senare hade ångrat mig och börjat äta kom syrran för att äta hon med!


Matte har precis friserat mig för det hinner vi inte med i morgon bitti för då ringer klockan 04.15 Matte ska till Ullared och jag ska spendera dagen hos Affi.


Jag längtar till sommaren! Så här är lite bilder.

      

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards