Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Aamor & Tina - 7 december 2012 17:27

Det är så gottigt att det är fredag nu och en hel helg som jag ska umgås med min matte, kan inte bli bättre alltså!


I morse hörde jag att mattemor var vaken så jag bad matte följa med mig in i sovrummet så jag kunde säga godmorgon.

Matte lyfte upp mig i sängen och mattemor fick en eller ett par pussar och sen gnuggade jag huvudet i hennes täcke för att sen gå över i mattefars säng för att nosa var han legat, jag luktade både han och Affi, syrran ligger nämligen tryckt intill mattefar.

Sa sen hejdå till matte för att sen lägga mig ner och sova lite till.

Affi och jag har varit ute i hagen och hoppat i snön, det var kul. Blev lite jagande också, hihi!


Matte kom och vi åkte bil hem, yeah!

Inne la matte upp mat till mig men jag är inte sugen just nu, kanske jag äter lite senare. Mycket skönare att kunna ta det lugnt när jag nu precis ( vid 16) kom hem.

La mig under skrivbordet på mattes fötter när hon läste lite nyheter men sen reste hon sig för att starta tvätten och sen kom till och med dammsugaren fram, jag hoppade upp i soffan så jag inte var ivägen.

Nu satte sig matte igen så jag kan ligga på hennes fötter igen - lugnet har lagt sig!


Hoppas ni alla får en underbar helg!

 

Bild från i somras när matte tröttnade på mitt tjat (hennes ord) om att jag ville upp på bordet för att titta ut men jag la mig istället, hihi!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards