Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Aamor & Tina - 20 december 2012 18:33

Matte vaknade redan 05.30 och kunde inte somna om. Kanske det kan bero på att hon sov en hel del timmar på dagen och sen hela natten.

Vilket som så gick hon upp, åt frukost och la sig i soffan med en DVD på och så somnade hon igen.

Hon mår bra från kräkeriet men nu har hon blivit genomförkyld, ont i halsen startade i går kväll och hon nyser hela tiden och näsan rinner och så låter hon jätterolig när hon pratar.

Jag väcket henne strax innan 10 för då tyckte jag att det var dags att gå ut.

Blev en stund lek bort hos syrran för matte skulle ner på apoteket och handla lite förkylningslindring!


Hemma igen så hamnade matte på soffan med en bok i öronen men jag tror inte hon hörde så mycket, hihi!

Nu har vi precis varit ute en sväng och när vi kom in i trappan så satt Baby uppe på en avsats men när han fick syn på oss så sprang han fram till vår dörr och ville följa med in men matte fick ut honom genom porten igen, han kan ju gå hem till sig själv.

Nu ska vi slöa lite, matte erbjöd mig kyckling på torrfodret men jag ville inte ha nått av det, inte nu i alla fall utan jag vill bara sova!

 

Gammal bild men jag ligger utfläkt på min kudde!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards