Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 28 december 2012

Av Aamor & Tina - 28 december 2012 18:07

Trodde att det skulle bli en tidig morgon även idag när matte gick upp klockan 06 men som tur var kom hon tillbaka och somnade om igen, yeah! Vi sov sen till nästan 10 och det behövde vi verkligen.

Vi tog en liten runda innan matte åt sin frukost och jag träffade 2 tvåbenta vänner, de är nog ca 11-12 år, de blev nog lika glada att se mig som jag att se dom, det blev kel!


Vi har mest slappat idag, matte har lyssnat på bok och tittat på DVD, hon slulle stryka lite kläder men hon kände inte för det så hon skulle göra det en annan dag istället.

Jag har mest vilat på lite olika platser i lägenheten beroende på var matte höll till, måste ha ett vakande öga på henne ju.

När vi var ute vid 14-tiden såfick jag syn på Peggy och matte kallade på henne och då kom hon springandes och när matte satte sig på huk för att klappa henne vände Peggy sig mot mig istället och jag fick massor av kel och SEN gick hon till min matte, hihi!


Jag har hjälpt matte att äta upp hennes mat, jag fick lite av köttet i små pluttebitar över mitt torrfoder och det blev jättegottigt av det. Somnade sen till i 30 minuter medan matte åt färdigt sin mat men sen ville jag gå ut en sväng.

Blev en halvlång runda och jag har nu gjort allt jag ska idag, nja jag ska i och för sig ut en gång till i alla fall men annars är jag klar, hihi!


Nu ska vi nog inte göra mycket mer idag, inte vad jag vet för man vet aldrig vad matte får för sig.


Måste säga att sängen blev perfekt Aamoriserad och det var nog därför matte kunde somna om igen, jag låg uppe hos henne en stund efter hon släckt lampan igår kväll men sen hoppade jag ner, matte sparkas kanske när hon sover, hihi!

 

Gammal bild!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards